لاغری با nlp و قانون جذب


لاغری با  nlp و قانون جذب

اگر شما به این صفحه رسیده اید شما احتمالا به چیزی پی برده اید که دیگر مردم هنوز متوجه آن نشده اند.

شما در مداری هستید که میتواند زندگی شما را تغییر دهد اما شما کم و بیش هنوز نمیدانید چطور .شما با قانون جذب اشنا هستید اما دقیقا به ان وصل نیستید تا برای کاهش وزنتان از آن کمک بگیرید.

چرا مردم در حال مبارزه با وزن اضافی هستند در حالی که بینهایت دانش و علم از بهترین متخصصان و مربیان تغذیه وجود دارد.

کاهش وزن یکی از موضوعات چالش برانگیز و خسته کننده در افرادی که مبتلا به وزن اضافه هستند است. با بسیاری از مردم صحبت شده است که در زمینه های مختلف موفق بوده اند و توانسته اند به راحتی همه چیز را مدیریت کنند و زندگی خود را به سمتی که دوست دارند سوق دهند اما زمانی که در مورد رژیم غذایی با انها صحبت میشود …..

من یک رابطه عاشقانه با همسر دارم،داشتن زمان برای تفریح و لذت،مسافرت،تعمیر ماشین،تمیز کردن خانه ،پرداخت به موقع قبض ها اما تنها مشکلی که دارم اضافه وزن است من از ان خسته شده ام و گیر کرده ام از تکنیک های بسیاری استفاده کرده ام اما از هیچ کدام جوابی نگرفته ام و خدا میداند من چقدر سعی کردم.

قانون جاذبه و کاهش وزن این دوتا چگونه با هم کار میکنند؟

بدون وارد شدن به جزئیات فیزیک کوانتوم قانون جذب میگوید هر چیزی مثل خودش را جذب میکنند مانند ،مانند را جذب میکند یا به قول شاعر (هر چیز چیزی را جذب کرد گرم گرمی را کشیدو سرد سرد)

این جهان و بخش های بی پایان آن از انرژی تشکیل شده اند .بله شما و من هم همینطور شما به عنوان یک انسان یک شخصیت پر از انرژی هستید.

افکار و احساسات شما ارتعاشاتی را در این جهان ارسال میکند .قانون جاذبه بر پایه یک عنصر اصلی است ،اگر شما عمیقا و درونی چیزی را بخواهید میتوانید هر تغییری را بوجود بیاورید به همین راحتی.

نقشی که قانون جذب بازی میکند این است که با طبقه بندی کردن همه ارتعاشات و فرکانسها و در نهایت پرتاب انها به جهان هستی و انها به چیز هایی که شما خواسته اید میرسند.

ارتعاشات در فرکانس های مثبت و منفی مرتعش میشوند وافکار منفی شما را به سمت احساسات منفی هدایت میکند و منجر به جذب افراد منفی میشود یا موقعیت های منفی و همچنین تجربه های منفی در زندگی.

 

خوب قبول الان چکار کنم؟ چگونه این ارتعاشات وزن من را کاهش میدهد؟

قانون جاذبه هر چیزی مربوط به شما باشد را به شما میدهد وشما در زندگی تجربه میکنید!

ایا تا حالا تعجب کرده اید که بعضی از افراد در حال بالارفتن پله های موفقیت هستند و هرچیزی را راحت بدست می اورند؟ تلاش یک اصطلاح بیگانه است که نقش اصلی زندگی را بازی نمیکند در حالی که میبینید افراد در حال تلاش سخت برای مبارزه کردن با مشکلات هستند و در اخر هم نتیجه هیچ است.

و موفقیت با شانس بوجود نمی اید هیچ چیز در زندگی شانسی نیست.

قانون جذب و کاهش وزن با هم تنیده شده اند. قانون جذب و پول با یکدیگر هستند ،قانون جاذبه و عشق هم با هم هستند . قانون جذب در هر نقطه از زندگی که شما بتوانید تصور کنید وجود دارد.

چه انرژهایی به شما کمک می‌کنند؟

یک دقیقه صبر کنید و از خودتان بپرسید :زمانی که پای کاهش وزن و رژیم غذایی می اید ایا شما یک احساس خوبی دارید یا از خودتان شکایت میکنید و بد خلق میشوید؟

زمانی که کاهش وزن را می‌شنوید چه کلماتی از ذهن شما عبور میکند؟ لذت ، نشاط و خوشحالی یا مشکل، من الان آمادگیشو ندارم از ماه اینده، یا شبیه اینها؟

آنچه شما احساس میکنید آن چیزی است که مرتعش میکنید و آنچه شما مرتعش میکنید آن چیزی است که شما از جهان دریافت میکنید. گاهی اوقات ده برابر بیشتر از ارتعاشاتتان دریافت میکنید این بستگی به شدت لرزش ارتعاشات و ثابت بودن سیگنال های ارسالی شما دارد.

یک سایز خاص مناسب همه نیست

همانطور که میدانید هر کسی بدن متفاوتی دارد و واکنش متفاوتی نسب به غذاها و ورزش نشان میدهد و برای هر کسی یک واکنش ثابت را نشان نمیدهد.

زمانی که شما خودتان را برای کاهش وزن اماده میکنید این یک احساس مثبت را به هدفتان میدهد و قدرت شما را بالاتر میبرد.شما دقیقا با انرژی جهان یکی هستید قانون جاذبه راه های مختلف را به شما ارسال میکند و همه چیز برای رسیدن شما به هدفتان کار میکند. فقط ذهنتان را باز نگه دارید و اجازه دهید تجربه های جدید زندگیتان را تغییر دهند.

رها کردن باورهای محدود کننده و حذف انها کلید موفقیت است.

اگر شما تمایل دارید وزنتان را کاهش دهید و یک زندگی سالم داشته باشید اما باورهای ذهنتان در مورد از دست دادن وزن منفی است شما بدون اینکه اگاه باشید در برابر هدفتان ایستاده اید. به عنوان مثال یک باور مخرب دارید که این را میگوید(اگر وزنت کم شود صورتت نا زیبا میشود )و این باور اجازه کاهش وزن شما را نمیدهد.

بنابراین بله در ابتدا برای شما خیلی آسان و لذت بخش است که از خود احساسات مثبت را ساطع کنید زیرا شما از انگیزهای مثبت و ارزوهای بزرگ پر هستید تا انها را بدست بیاورید.اما فکر میکنید چه مدت بتوانید این کار را انجام دهید؟

زمانی که شما در باورتان این است که از دست دادن وزن یک باور خسته کننده و دشوار است چه مدت میتوانید افکار مثبت را در مورد ان نگه دارید؟احتمالا بتوانم حدس بزنم زیاد نیست.

در اینجا چند نمونه از باورهای مخرب مردم که درباره کاهش وزن و زندگی سالم دارند را میبینیم:

“شما ژن های خوبی برای لاغری ندارید”

“من روش های زیادی را برای کاهش وزنم امتحان کردم اما فکر میکنم که سرنوشت من چاق بودن است”

“مواد غذایی سالم گران هستند”

“کاهش وزن نیاز به مقدار زیادی تلاش و کار سخت دارد”

یک کودک ممکن است این صحبت ها را از قبل در محیطی که بزرگ شده است بشنود و چونکه گزینه ای برای این صحبتها ندارید مغز انها را جذب میکند و به عنوان یک حقیقت مطلق میپذیرد .و این صحبت ها چیزی جز افسانه نیستند که به داخل افکار ما و احساسات ما در روند کاهش وزن وارد میشوند و ناخوداگاه شما رفتار شما را با باورهای درونی شما تنظیم میکند.

تنها راه مهار قانون جاذبه برای از دست دادن وزن اضافی با شکستن باورهای محدود کننده است. فقط با نابودی افکار مخرب هدف شما ایجاد میشود(کاهش وزن)که با الگوهای ذهنی شما مطابقت دارد واین بازی موفقیت ها را بسرعت به سمت شما می اورد زیرا سیستم باورهای شما از محدودیت ها و سدهایی که مانع ایجاد تغییر میشوند پاک شده است.

 

 

ما در گروه تحقیقاتی راز تناسب و در دوره های شادی و تناسب اندام بدون توصیه به رژیم یا ورزشی خاص و با استفاده از قدرت مندترین وسیله یعنی ذهن، با تغییر باورها و نگرش شما نسبت به چاقی، با فکر درست و باورهای درست و اقدامات درست و اصولی به شما در رسیدن به تناسب اندام و حفظ آن کمک خواهیم کرد

<اولین قدم را بردارید، قدم های بعدی به شما گفته خواهد شد>

<تغییر واقعی از درون و ذهن شما اتفاق می افتد>

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 720

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما