چه افرادی نمی‌توانند لاغر شوند؟


چه افرادی نمی‌توانند لاغر شوند؟

گروه تحقیقاتی راز تناسب:

قبل از هر کاری از شما می‌خواهم که يک مداد برداشته و احساسي را که پس از خواندن واژه های زير به شما القا مي شود در جلوي هر واژه ياداشت کنيد!

۱ - لباس سایز بزرگ داریم، ولی سایز شما نداریم: …
۲ - اینقدر نخور: …
۳ - چرا اینقدر می خوری: …
۴ - نترکی: …
۵ - پیتزا: …
۶ - چلوگوشت: …
۷ - فشارخون: …
۸ - چربی خون: …

لطف کنید، همان احساس واقعی را که به شما دست می دهد، جلوی هر کلمه بنویسید. سپس متوجه خواهید شد، این آزمون چه روش جالبی است!
دیگر فکر نکنم واژه های صفحه قبل به توضیح نیاز داشته باشند. زیرا این آزمون مانند تابلویی است که گرفتاری‌های یک فرد چاق در آن بیان شده است.
حالا هدف از این آزمون چه بود؟ ببینید عزیزان! همین جا تکلیف شما را معلوم می کنم: اگر با این واژه ها آزرده شدید و این واژه ها موجب شدند که شما غمگین شوید، مطمئن باشید لاغر می‌شوید و اگر خندیدید یا از کنارش بی تفاوت رد شدید یا جلوی واژه پیتزا نوشتید: جان! یا جلو اینقدر نخور نوشتید: به تو چه! دیگه این برنامه را دنبال نکنید، زیرا لاغر بشو نیستید!

نتیجه اینکه: یک فرد زمانی لاغر می شود که با تمام وجود از چاقی و هیکل خود بیزار شده باشد، اگر متنفر شدید، لاغر می شوید، اگر نه، که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. شما باید با تمام وجود خواهان تغییر وضعیت فعلی باشید و اگر با وضعیت فعلی خود مشکلی ندارید پس دلیلی برای تغییر آن نخواهید داشت.

 

ذهن های منفی

به هر حال اگر جزو این گروه هستید(که از آزمون آزرده شدید)، خوشحال باشید! چون جزو دسته‌ای هستید که استعداد لاغری را دارید.
گروه دیگری که لاغر نمی شوند، افرادی هستند که ذهن منفی دارند، همواره بهانه می آورند، کار داریم، نمی رسیم، اراده نداریم، سرمان شلوغ است! یا می گویند این هم که مثل رژیم های دیگر است ما تا حالا صد تا رژیم گرفته ایم، ولی چرا لاغر نشدیم؟ پس با این هم لاغر نمی شویم! این افراد در زندگی شان هم همینطوری اند و همیشه هشت شان گرو نه شان است، پس شما نه لاغر می شوید و نه زندگی موفقی خواهید داشت چون این شیوه تفکر شماست که زندگی شما را می سازد.
دسته دیگری که نمی توانند لاغر شوند! افراد دهن بین هستند، افرادی که به حرف های اطرافیان بیش از اندازه توجه می کنند و زود از تصمیم خود منصرف می شوند. البته این اطرافیان، نه تنها در مورد رژیم فرضیه ای ارائه می دهند(به محکمی فرضیه نسبیت انیشتین) بلکه در همه موارد فرضیه دارند و باعث می شوند فرد مورد نظر جرأت نکند به کاری دست بزند.

 

ما در گروه تحقیقاتی راز تناسب و در دوره های شادی و تناسب اندام بدون توصیه به رژیم یا ورزشی خاص و با استفاده از قدرت مندترین وسیله یعنی ذهن، با تغییر باورها و نگرش شما نسبت به چاقی، با فکر درست و باورهای درست و اقدامات درست و اصولی به شما در رسیدن به تناسب اندام و حفظ آن کمک خواهیم کرد

<اولین قدم را بردارید، قدم های بعدی به شما گفته خواهد شد>

<تغییر واقعی از درون و ذهن شما اتفاق می افتد>

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 663

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما